aku dan dia…

Dalam 2-3hari nie.. abang aku sibuk sangat.. 3hari yang lalu.. dia balik jam2pagi dah. Pasang khemah, sampai jam2pagi. teruk betul la.. Aku lak, boring yang amat. Nasiblah abang aku bagi pinjam laptop. Kerja aku… tolong dia taip assignment la.. pastu aku main game.. Favorite aku kan main game.. ehehehheh

*****

Sabtu malam aku balik umah.. abang aku pula masih belum balik lagi.. Malam nie pun aku bawak laptop balik umah.. Sampai umah.. Aku sempat main game… huhu… 2am abang aku ada antaq sms. mengatakan bahawa dia tak dapat datang umah esoknya.. (Ahad) coz, busy..

*****

Ahad pulak…. aku di umah.. cuti… Paginya aku p umah sepupu.. Amik buku untuk photocopy. Pastu.. balik jer.. aku tgk vcd kat laptop abang aku.. Tapi memandangkan ada tetamu datang. Jadi aku pun tak jadi tgk vcd. Aku join tidoq dengan adik aku. Adik sepupu pun tidoq sekali.. huhu.. Semua tidoq.. Mak ayah jer tak tidoq.. ekekek…. Bila bangun jer.. teringat buku tu tak amik lagi. Lepas amik.. kembalikan buku dan balik umah… packing barang dan balik kuarters.

Abang aku lak… lewat betul barulah dia msg aku… aku call dia.. tapi tidak ada jwpn.. fed up btl aku rasa… macam-macam kaco fikiran aku…

tak lama lps tu… abang aku call balik… dia kata klua dgn customers p makan.. tadi time aku call dia dalam tandas….. dia juga kata.. lepas smpi umah… dia akan call. tapi lamanya aku tunggu… tapi takda call pun… dapat2 jer msg.. dia kata ngantuk yang teramat sangat la pulak…

tak mengapa la…

Tinggalkan Jawapan

