Jumpa doktor..

Aku rasa macam nak deman jer hari nie.. bila tengahari menjelang. Badan dah rasa panas. Abang aku hari nie cuti. Dia seperti biasa pergi Tengahari tu.. bos suruh jumpa doctor. Terpaksa juga jumpa doctor. Dia bagi ubat selesema, panadol, antibiotic dan ubat batuk.. petang lak sempat juga jalan dengan mhdyn dan abang aku p survey hp. Nak beli hp baru.. aku pun nak tukar hp jugak la.. hehehe… tapi tunggu dulu la… lepas tgk hp.. p Beverly Hotel ada Fund Raising Diner. Kak Linda tak pegi coz Sue baru lepas operation. Ada ketumbuhan kat uterus ke kalau tak silap. Habis dinner around 10 o clock. Balik quarters… memang pening dan sejuk panas masih terasa.. makan ubat ubat dan terus tido.. Selamat malam…

Pesan abang aku.. “jangan lupa baca bismillah 21 x”..
Insyallah kanda, dinda tak lupa🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s