Happy New Year..

Happy New Year:)

Semalam aku, abang aku, Mr Mohyidin & Mr. Memet and Cik WanSri keluar nak p men bowling kononnya.. Tengok2 RM120 pergroup.. Ya Allah.. boleh tahan gak mahalnya.. [memandangkan aku tak pernah main bowling, jadi aku memang tak tau la bowling tu cemana sebenarnya.. aku pernah main game bowling nie kat tenet jer.. ehehehe]

Oleh kerana mahal.. budget pun kurang.. Jadi kitaorg p main game keta.. hahahah… nie pun 1st aku main.. 4 orang men game.. aku men 2 game tu dapat tempat last sekali.. heheh.. tak pa..:) Len kali cuba lagi..:) abang aku lak.. 1st game dapat tempat 3rd kot.. game kedua dapat tempat 1st:)

Pastu, kitaorang p jalan tengok jual2 barang kat bawah bangunan tu.. tapi takda apa la yang menarik. Kemudian.. kitaorg nak p tinjau kawasan pantai la. Tapi oleh kerana jammed teruk.. Kitaorang balik terus la.. Lagipun dah lewat. Nanti pintu gate kuarters tutup lak nanti.

****
Kat shopping kompleks tu.. ramai gak staff kelihatan. Semua pun nak bersuka ria kot.. lagipun hari keesokkan harinya cuti🙂

Tinggalkan Jawapan

