KU TAK TAHU…+

hari hari ku di kuarters.. makin lama semakin boring.. bahan bacaan sudah berkali2 ku baca… baju pun semua sudah di “iron”.. mungkin malam nie nak basuh baju lagi kot.. baju sudah basuh pun basuh lagi.. ish ish ish… tahap gaban dah aku punya boring nie… Aku rindu nak solat.. seminggu nie aku cuti solat.

Abang aku pula.. sejak cuti makin busy la pula dia.. malam tadi dia message jam satu sudah baru balik.. malam sebelumnya jam 12tghmlm.. mungkin malam nie jam 2am kot.

Apa pun aku kena balik jugak… bye semua.. assallammualaikum..

Tinggalkan Jawapan

