Hp lupa kat umah….

Hari nie aku cuti… yeh yeh aku cuti.. eheheh..

Aku p pasar minggu dengan adik2 dan ibu ayah.. Keadaan Hujan tidak menghalang aktiviti membeli belah apalagi di pasar minggu. Memang basah… ibu ada beli sepasang baju dan anak tudung.. Adik2 pulak ada beli selimut baru [sorang satu lak tu, termasuk aku sekali]. Beli sayur, buku agama untukku.

Aku rasa barang yang dibeli tak banyak.. tapi banyak juga duit yang telah ku pakai.. ish ish ish… nasib la aku jarang balik umah.. Untuk tambang sebulan pun agak banyak jugak tu. Baik aku simpan dalam ASB.. 2 bulan nie sejak tinggal kuarters ada jugak aku buat simpanan. Alhammdullilah..

***********

Abang aku pula hari nie.. dia p kat umah pengantin lelaki pula.. Aku tak pasti malam nie aku akan dapat ke tak sms dari dia. Ye la kan.. kalau dah letih sangat tu.. dia pasti akan terlelap. Tapi tak per.. aku faham..

*******

Tadi time ayah anta ke kuarters… kelam kabut punya pasal aku tertinggal hp la pulak dah.. aku rasa tak berapa selesa takda hp. Apalagi kalau tinggal sendiri. Nanti ada apa2 hal susah pula nanti. Apa2pun.. nanti adik aku akan hantar. Tapi sampai sekarang tak sampai2 lagi…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s