Lagi-lagi Futsal..

Sepatutnya tadi pegi tengok staff kitarang p men futsal. Tapi abang aku tu kelam kabut jer.. akhirnya tak jadi la pegi.. aku terkilan jugak sebelumnya tadi.. kenapa dia tak bagitau terus kat aku yang dia nak ajak kitaorang bertiga p gelanggang futsal tu. Kemudian, last min tak jadi la pula. Pasal dia datang tadi aku tengah solat. Dia tak boleh tunggu. Tak taula nanti minggu depan, abang aku nak p men futsal dengan kengkawan yang lain dia ajak aku ke tak..

Dia kata hari tu.. kena saling jaga hati.. tapi macam nie… kira jaga hati ker….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s