Salam Aidilfitri untuk semua…

Selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua yang menyambut aidilfitri..

Semalam ramai yang datang ke umah. Nasib baik la, they come and go. Kalau tak.. mmg penuh takde tempat nak duduk. Ya.. umah kan kecik saja.

Aku sungguh gembira kerana, petangnya kanda tersayang ada datang. Alhamdullilah. Sempat jugak dia datang. Walaupun, jarak umah jauh. Dia selalu kata 40 tahun baru sampai.. Ahli keluarga aku cukup senang dengannya. Aku sudah pesan siap2 dengan adik2 yang kanda tersayang akan datang. Diorang sempat main mercun lagi. Ya Allah.. aku paling takut dengan bunyi mercun tu. Leslie la yang syok.. habis semua mercun dia letupkan. kanda tersayang pun ikut serta juga. Walaupun mercun tak banyak. Tapi tetapi gembira juga.

Jam hampir 8pm. aku minta kanda tersayang hantar ke kuarters. Esok keja lagi..

Rasa macam tak nak balik kuarters jer tau…

Tinggalkan Jawapan

